Вікторина з навчальної дисципліни «Економічна теорія»
«Можливість перемогти є завжди. Якщо її немає, це означає, що ти просто її не використовуєш» Денні Уолес
12 лютого поточного року у Козелецькому коледжі ветеринар-ної медицини БНАУ в рамках тижня навчальних дисциплін циклової комісії математичної та природничо-наукової підготовки була прове-дена економічна вікторина з навчальної дисципліни «Економічна тео-рія». Учасниками економічної вікторини були студенти груп II – А(9), ІІ - Б (9), III -А (11) курсу, спеціальності 211 «Ветеринарна медицина», викладач економічних дисциплін, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії - Ганна Колесниченко. Студенти підготувались і прийняли участь в конкурсах:1. Захист і презентація підготовлених плакатів по визначеним темам. 2. Відповіді на тестові завдання тем навчальної дисципліни. 3. Художній – прочитати вірш чи гумореску, підготувати сценку чи заспівати пісню на економічну тематику.
Результати конкурсів оцінювало компетентне журі у складі: Галай Оксани Юріївни – голови журі, заступника директора з нав-чальної роботи, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії; Сенченко Людмили Михайлівни – члена журі, начальника відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громад кістю апарату Козелецької район-ної державної адміністрації; Залужної Тетяни Станіславівни – члена журі, голови циклової комісії математичної та природничо – наукової підготовки, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, викладача – методиста; Мельник Оксани Володимирівни - члена журі, головного спеціаліста відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадкістю апарату Козелецької районної державної адміністрації ; Дубини Марії – члена журі, студентки ІV курсу.
Основна мета економічної вікторини – перевірити рівень знань студентів, аналітичного і логічного мислення в питаннях ринкової економіки, відносин власності і товарно – грошових відносин; залучити студентів до участі в нових інтерактивних технологіях навчання, а саме мультимедійній презентації, наочності, яка сприяє ефективному засвоєнню навчального матеріалу. Розпочинаючи економічну вікторину Ганна Колесниченко зупинилася на значенні вивчення навчальної дисципліни «Економічна теорія» для спеціалістів ветеринарної медицини. В умовах ринкової економіки кожен підприємець повинен мати - підприємницькі здібності, досвід роботи і освіту, перш за все фахову, а також економічну і юридичну. Вивчення навчальної дисципліни «Економічна теорія» сприяє вихованню у студентів основ підприємницького світогляду, рис справжнього керівника, формує аналітичне і логічне мислення, виховує почуття упевненості в собі при відкритті власної справи, а головне навчая приймати прави-льні рішення в сучасних умовах господарювання, з практичної та еко-номічної точок зору осмислити те, що відбувається в житті. Всі студенти груп прийняли активну участь у конкусах економічної вікторини. В першому конкурсі вікторини «Захист і презентація підготовлених плакатів по визначеним темам» кожна із груп вибрала дуже актуальні теми сьогодення, а саме: - «Економічні відносини власності» - суть даної теми розкрили студенти групи ІІ – А (9); - тема «Гроші. Товарно – грошові відносини» стала актуальною для студентів групи ІІ – Б (9); - а студенти групи ІІІ -А (11) виявили бажання розкрити суть теми «Ринок як економічна форма суспільного виробництва». По кожній із тем студенти груп підготували плакати і презентації до їх захисту. Перший конкурс вікторини оцінювався за слідуючими критеріями: - зовнішній вигляд плакатів (перший погляд, естетика оформлення, зорове сприйняття); - зміст плакату (відповідність змісту до розкриття даної теми); - захист плакату (уміння швидко, дотепно, з почуттям гумору і з використанням мультимедійної презентації розкрити суть теми). - час захисту плакатів (від 5 до 10 хвилин); - максимальна кількість балів - 5 (п’ять). Поки члени журі підводили підсумок першого конкурсу студенти групи ІІІ- Б (9) курсу Чайка Яна і Красота Демян виконали для всіх присутніх пісню «Небо».
У першому конкурсі найдотепнішими виявилися студенти групи ІІІ –А (11), які за рішенням членів журі отримали найвищий бал – 3,8. По другому конкурсу вікторини : «Відповіді на тестові завдання визначених тем» учасники мали можливість позмагатися рівнем знань по вивченому курсу навчальної дисципліни, отримали завдання і про-тягом 5 хвилин підготували на них відповіді. Студенти готували відповіді на питання причини виникнення грошей, чому сприяє грошовий обіг, основні причини інфляції, що передбачає грошова реформа в Україні, що таке власність, головні характеристики та сучасні форми державної власності, що таке ринок, характерні риси ринкової системи, закон попиту і суть конкуренція, види ринків.
Другий конкурс вікторини оцінювався за слідуючими критеріями:- правильність відповіді (змістовна і правильна відповідь на ко-жний тест),- час - швидкість відповіді ( до 5 хвилин), - кожна правильна відповідь - 1 ( один ) бал, максимальна кіль-кість балів - 5 (п’ять).За результатами другого конкурсу студенти груп ІІ – А (9) і ІІ – Б (9) отримали лише по 3 (три) бали. Настав час третього конкурсу вікторини. Це було домашнім завданням – прочитати гумореску, підготувати сценку чи заспівати пі-сню на економічну тематику. Студенти групи ІІ – А (9) підготували і по-ставили сценку про власність, студентка групи ІІ – (9) Кривопиш Дар’я продекламувала вірш «Гроші», а студент групи ІІІ –А (11) прочитав реп «Я люблю Україну».Третій конкурс вікторини оцінювався за слідуючими критеріями: - зміст художнього номера (відповідність змісту до розкриття теми навчальної дисципліни ); - захист ( уміння швидко, дотепно, з почуттям гумору розкрити суть теми); - тривалість номера (до 10 хвилин); - максимальна кількість балів - 5 (п’ять). За результатами третього конкурсу найвищий бал отримала гру-па ІІ – Б (9) - 4,8 бали. Поки журі підводило підсумки конкурсу студенти групи ІІІ – Б (9) Жадан Каріна і Бабак Володимир виконали пісню Wicked game.
Найприємніше в кожному конкурсі, підведення підсумків і визначення переможців. За результати конкурсів вікторини переможцями стала команда студентів групи ІІ – Б (9), яка за результатами трьох конкурсів отримала найбільшу кількість балів – 11,2, відповідно друге місце посіла група ІІІ – А (11) з кількістю балів -10,2 і останнє – почесне третє місце із кількістю балів 10,0 – група ІІ – А (9). Всі команди були нагороджені грамотами за відповідно зайняті 1, 2 і 3 місця і виступаючи із заключним словом Галай Оксана Юріївна – заступник директора з навчальної ро-боти, побажала всім подальших успіхів у навчанні при вивченні еко-номічних дисциплінн та практичного застосування набутих знань.Ніхто із присутніх не залишився байдужим до конкурсів вікторини, кожній із команд хотілося перемогти.